Схоwинг алл 5 ресултс

Истраживање у функцији развоја манифестације: Музеји Србије, десет дана од 10 до 10

Након пилот-пројекта спроведеног 2015. године, аутори су ово истраживање пројектовали са циљем континуираног праћења развоја манифестације „Музеји Србије, десет дана од 10 до 10“. На случајном узорку посетилаца музеја током трајања манифестације, у мају 2016. године (Н = 2472, укупно 47 музејских локација у 28 градова Србије), спроведена је теренска анкета са специфичним циљевима: утврђивање демографске структуре посетилаца, испитивање информисаности о манифестацији, мерење ефеката манифестације на опажање музеја, испитивање навика посећивања и ставова о музејима. Поред теренске анкете посетилаца, реализована је и електронска анкета кустоса (пригодан узорак, 51 представник музеја и 4 представника културних центара, архива и завода за заштиту споменика културе). Ова публикација је намењена широј стручној публици: приказани су главни резултати (34 графикона) и њихов практичан значај за развој музејске публике. На почетку публикације дат је Садржај.

Истраживање у функцији развоја манифестације: Музеји Србије, десет дана од 10 до 10

Након пилот-пројекта спроведеног 2015. године, аутори су ово истраживање пројектовали са циљем континуираног праћења развоја манифестације „Музеји Србије, десет дана од 10 до 10“. На случајном узорку посетилаца музеја током трајања манифестације, у мају 2016. године (Н = 2472, укупно 47 музејских локација у 28 градова Србије), спроведена је теренска анкета са специфичним циљевима: утврђивање демографске структуре посетилаца, испитивање информисаности о манифестацији, мерење ефеката манифестације на опажање музеја, испитивање навика посећивања и ставова о музејима. Поред теренске анкете посетилаца, реализована је и електронска анкета кустоса (пригодан узорак, 51 представник музеја и 4 представника културних центара, архива и завода за заштиту споменика културе). Ова публикација је намењена широј стручној публици: приказани су главни резултати (34 графикона) и њихов практичан значај за развој музејске публике. На почетку публикације дат је Садржај.

Посетиоци београдских јесењих манифестација и фестивала

Аутори овог истраживачког пројекта, Биљана Јокић и Слободан Мрђа, поставили су за циљ истраживања испитивање ко су посетиоци урбаних београдских фестивала: њихова демографска обележја, културне навике у слободно време и мотивација за посећивање фестивала. Узорак (Н = 2.916) је обухватио посетиоце пет фестивала из различитих области културе и уметности: БЕМУС, БИТЕФ, Фестивал ауторског филма, Београдски сајам књига, Октобарски салон. У овој публикацији представљени су главни налази (укупно 21 табела). На почетку је дат Садржај.

Посетиоци београдских јесењих манифестација и фестивала

Аутори овог истраживачког пројекта, Биљана Јокић и Слободан Мрђа, поставили су за циљ истраживања испитивање ко су посетиоци урбаних београдских фестивала: њихова демографска обележја, културне навике у слободно време и мотивација за посећивање фестивала. Узорак (Н = 2.916) је обухватио посетиоце пет фестивала из различитих области културе и уметности: БЕМУС, БИТЕФ, Фестивал ауторског филма, Београдски сајам књига, Октобарски салон. У овој публикацији представљени су главни налази (укупно 21 табела). На почетку је дат Садржај.

Праћење развоја манифестације Музеји Србије, десет дана од 10 до 10: има ли промена 2017. године?

У оквиру овог истраживачког пројекта, аутори представљају наставак праћења развоја манифестације „Музеји Србије, десет дана од 10 до 10“. Наиме, урађени су: пилот-пројекат, реализован 2015. године, када је манифестација први пут одржана, и истраживање на случајном узорку посетилаца манифестације 2016. године. Теренска анкета спроведена је на регионално стратификованом случајном узорку посетилаца манифестације у мају 2017. године (Н = 2400, укупно 46 музејских локација у 24 града Србије). Инструмент је обухватио исте главне групе питања као и 2016. године, у складу са циљевима истраживања формулисаним тако да је омогућено поређење резултата из различитих година: социодемографска обележја, информисаност о манифестацији, навике посећивања музеја. Публикација је намењена широј стручној публици: приказани су главни резултати (14 графичких и 1 табеларни приказ) и њихов практичан значај за развој музејске публике. На почетку публикације дат је Садржај.