Приказан један резултат

Маркетинг у позоришту, Стратегија планирања понуде и потражње

Вера Икономова у овом истраживању истиче као главни задатак позоришта ширење позоришне културе међу становништвом. С тим је повезан и задатак управе позоришта – на који начин ће своје материјалне и радне ресурсе оптимално искористити у свакој конкретној ситуацији, како би допринела повећању броја гледалаца. Ово је разлог због којег је и у позоришту неопходна примена маркетинга, па је зато истакнута улога и значај маркетинга. Сматра да је циљ маркетинг активности – указивање на правац којим позоришна делатност мора да иде да би нашла своју публику и задовољила њен укус, а то је много више од продаје и оглашавања. В. Икономова говори о задацима и елементима маркетинга, од анализирања културних потреба гледалаца, њихове заинтересованости за одређене представе, до обезбеђивања прихода и избора начина промоције. Говори и о тешкоћама које стоје на путу маркетингу у решавању основних задатака, као и о начинима њиховог превазилажења помоћу четири основне функције описане у истраживању. Износи начине на које би истраживање позоришне публике могло и требало да буде спроведено, фазе истраживања, као и питања (за упитник) од којих би требало кренути да би се добили прави подаци. На почетку је дат Садржај, а на крају Закључна разматрања, у којима истиче да је неопходно оснивање Републичког центра за маркетинг.